مزایای رقابتی نیوفلکس چیست؟

مزایای رقابتی نیوفلکس

محدودیت کفپوش برای سیستم گرمایش از کف

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

بازرگانی کشیشی نمایندگی اصلی نیوفلکس در ایران است که می توان گفت از همان ابتدای کار این برند عنوان نمایندگی اصلی در ایران را از آن خود کرده است. حال در این کلیپ جناب کشیشی از مزایای رقابتی نیوفلکس در بازار ایران صحبت خواهد کرد و مطمئنا این توضیحات به شما در انتخاب لوله و اتصالات نیوفلکس کمک بسزایی خواهد کرد. در ادامه با مزایای رقابتی نیوفلکس در مقاله پیش رو که تالیفی از روی کلیپ زیر است همراه باشید.

مزایای رقابتی نیوفلکس

گیتی پسند یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی ایران است که در زمینه تاسیسات ساختمانی فعالیت دارد و به قطع از بزرگترین شرکت های ایرانی در این حوزه می باشد که 3500 در آن مشغول به کار هستند. از مهمترین محصولات این شرکت، لوله و اتصالات نیوفلکس است. کیفیت بالای این محصول و مواد اولیه مناسب این جرات را به این شرکت داده است تا تا 30 سال از محصول خود پشتیبانی کند.

پس می توان گفت که اولین مزایای رقابتی نیوفلکس همین ضمانت کالا و پشتیبانی آن است.

این فن آوری برای اولین بار با وارد کردن محصولی از آلمان و تحقیق بر روی آن تولید شد. به کمک محصول آلمانی و تست کیفیت و بررسی مواد اولیه این شرکت توانست یک محصول فوق عالی را با توجه به تکنولوژی محصول  تولید کند.

یکی از برترین نقطه قوت لوله پوشفیت، اورینگ آن است. اورینگ های استفاده شده در لوله های پوشفیت تماما به صورت M.O.L است.

سایر مقالات
تفاوت پوش فیت و پلیکا چیست؟

از دیگر مزایای رقابتی نیوفلکس می توان به طراحی آن اشاره کرد که علاوه بر زیبایی تمام موارد مهندسی نیز در آن رعایت شده اند. همچنین نظارت و برآوورد اقلام از دیگر مزایای کار با شرکت گیتی پسند است که توانسته بازار ایران را به دست بگیرد. برای خرید و انتخاب محصولات نیوفلکس با بازرگانی کشیشی تماس بگیرید و در کنار بهترین خدمات، یک خرید امن و آسان را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات