لوله های گالوانیزه کجا استفاده میشوند؟

لوله های گالوانیزه

لوله های گالوانیزه کجا استفاده میشوند؟

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

لوله های گالوانیزه معمولا از ورق های فولادی ساخته میشوند. این ورق های آلومینیومی در قالب هایی به شکل لوله قرار می گیرند و در انتها و تحت فشار این قالب ها، شکل لوله می شوند. لوله های گالوانیزه در ابعاد 6 متر و با ضخامت نسبی بین 1/6 تا 4/8  تولید میشود. بیشترین علتی که باعث شده تا این لوله ها پر مصرف شوند، مقاومت آنها در برابر خوردگی، زنگ زدگی و مقاومت بالا در برابر اسیدها است.

 این لوله های محکم در دو نوع سرد و گرم تولید میشوند که لوله های سرد دارای روکشی به ضخامت 20 میکرون هستند و نسبت به لوله های گرم دارای سطح براق تری هستند. لوله های گرم اما تولید متفاوتی دارند.

لوله های گرم در وان های مذاب روی با دمای 460 درجه سانتی گراد غوطه ور میشود و دارای روکشی به مراتب بیشتر از روکش لوله گالوانیزه سرد است. روکش لوله های گرم بین 40 تا 120 میکرون می باشد.

کاربرد لوله های گالوانیزه

این لوله ها بیشترین کاربرد را برای لوله های آب سرد و گرم دارند. همچنین برای لوله کشی گاز نیز از این لوله ها می توان بهره برد. لوله کشی گاز و آب برای منازل و گلخانه ها از بیشترین کاربردهای این لوله ها هستند.

همچنین در حفاظت از سیم های برق، دکل های مخابراتی و انتقال آب به زمین های کشاورزی نیز کاربرد دارد.

اتصالاتی که در این نوع لوله کشی استفاده میشود هم از نوع گالوانیزه است. به همین علت یک لوله کشی یک دست از گالوانیزه خواهید داشت که محکم است و میتواند یک گزینه عالی به حساب آید.

سایر مقالات
پوش فیت

اصالت کالا، ضخامت اتصال و نوع رزوه می توانند مولفه های صحیح برای انتخاب اتصالات مناسب لوله گالوانیزه باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی و خرید لوله گالوانیزه با شماره های موجود تماس بگیرید تا مشاورین ما در کشیشی شما را راهنمایی نمایند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات