مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس

لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس

مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

لوله پوشفیت نیوفلکس چیست؟ چه کاربردی دارد؟ مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس چه می تواند باشد؟ چگونه می توان از لوله پوشفیت بی صدا استفاده نمود؟ در این مطلب می خواهیم ببینیم استفاده از لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس چگونه می تواند تاثیر مثبتی به همراه داشته باشد. پس برای پی بردن به این موضوع ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

تعریف لوله پوش فیت

قبل از آنکه بخواهیم به سراغ مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس برویم ابتدا بهتر است بدانیم اصلا لوله پوش فیت چیست و چه مزایا و کاربردی می تواند برای ما داشته باشد.

لوله های پوش فیت یکی دیگر از انواع لوله های پوششی برای سیستم های فاضلابی ساختمان ها هستند. این لوله ها از پروپیلن که یک نوع پلیمر است تهیه و تولید می گردند. علت نامگذاری این لوله به پوش فیت هم به این دلیل است که در انتهای لوله یک سوکت و آب بند برای متصل کردن دارد.

نحوه اتصال آن نیز با فشار همراه است و همین موضوع باعث شده تا نام پوش فیت به آن اختصاص پیدا کند. اما خوب با نام های: لوله فاضلابی، لوله اورینگی، لوله یک سر کوپله، لوله یک سر سوکت و … نیز در بازار شناخته و معروف می باشند.

از کاربرد لوله های پوشفیت می توان به استفاده آنها در ساختمان ها، منازل و همچنین استفاده در سیستم فاضلابی اشاره نمود.

این لوله ها در رنگ های: مشکی، نارنجی، سفید و مشکی در بازار موجود هستند و مطابق استانداردهای: EN 1329-1 و ISO 9119-1تولید می گردند. البته در کشور ما ایران هم تولید این پوشفیت همچون سایر کشورهای اروپایی صورت پذیرفته است.

سایر مقالات
کاربرد و طرز کار اتصالات پوش فیت نیوفلکس

از مزایای لوله های پوش فیت هم می توان به: مقاومت بالا در مقابل شکنندگی، ضد ضربه، نصب راحت و آسان، سبکی وزن، مقاوم در برابر حرارت بالا، ضد نشت و … اشاره نمود.

مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس

حال که با لوله های پوش فیت آشنا شدیم و دانستیم که لوله های پوشفیت در دو مدل معمولی و بی صدا تولید می گردند. حال نوبت آن است ببینیم مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس چه می تواند باشد. با ما همچنان همراه باشید.

لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس به طور کلی به دو دسته: فشاری و استاتیک تقسیم بندی می گردد. همچنین بسته به نیاز مشتری و کاربردی که دارد انتخاب شده و قابل مصرف است.

از مشخصات لوله پوشفیت بی صدا باید بگوییم این مدل لوله از کامپاند که از ترکیب نمودن نوعی پودر با پلیمر بدست می آید تولید گشته و روانه بازار گردیده است.

این ترکیب یا بهتر است بگوییم کامپاند باعث شده تا لوله تولید شده با این ترکیب، بی صدا گشته و همچون عایق عمل نمایند و سر و صدای جریانات داخلی لوله را به خارج از لوله انتقال ندهد.

همین عایق صدا بودن این لوله ها باعث شده در مصارف ساختمانی منازل و همچنین سایر ساختمان هایی که نیازمند کاهش صدا هستند، مورد استفاده قرار بگیرد و از این مزیت بهره ببرند. این محصول امروزه در کشورهای اروپایی در حال استفاده می باشد.

البته این را هم متذکر شویم که مزیت لوله های پوش فیت معمولی کمتر از لوله های سایلنت پوش فیت نبوده و تمام مزایای پوش فیت بی صدا را به همراه دارد و تنها فرقش در این است که دارای عایق صدا نمی باشد.  

  • نکته
سایر مقالات
نگهداری از شیرآلات موتورخانه

باید این مورد را هم اضافه نماییم که لوله های پوش فیت سایلنت هم دارای اتصالاتی می باشند که آن اتصالات، هم کیفیت عایق صدا را داشته و صدا را از خود عبور نمی دهند.

در رابطه با وزن این نوع لوله هم بگوییم وزن لوله های پوشفیت سایلنت کمی بیشتر از لوله های پوش فیت ساده می باشد. همین موضوع باعث می شود تا در هنگام نصب و اتصال این لوله دقت بیشتری صرف گردد.

مزایای پوشفیت سایلنت نیوفلکس

  • یکی از مهمترین مزایایی که این پوشفیت دارد و در بالا هم به آن اشاره نمودیم عایق صدا بودن این نوع لوله ها می باشد.
  • مراحل نصب آن نیز ساده و راحت بوده و هزینه بالایی را تحمیل نمی نماید.
  • نسبت به سایر لوله ها سبک بوده(البته به غیر از لوله پوشفیت معمولی) و به راحتی قابل حمل می باشد.
  • برای نصب لازم نیست از چسب و حرارت استفاده شود و با بست انتهای لوله قابل نصب است.
  • در برابر انواع مایعات: شیمیایی، بازی، اسیدی و … مقاوم می باشد.

 

نام محصول: نیوفلکس سایلنت

کارخانه: گیتی پسند

قیمت پوشفیت سایلنت نیوفلکس

در رابطه با قیمت فروش این محصول باید بگوییم که پوش فیت سایلنت نیوفلکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کشورمان در حال تولید و آماده عرضه خریداران می باشد.

قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید لوله سایلنت پوش فیت نمایید بهتر است ابتدا قیمت تمام شده محصول را شناسایی نمایید. چرا که به دلیل نوسانات بازار قیمت ها روز به روز تغییر می کنند. این را هم اضافه کنیم که قیمت لوله بی صدا پوشفیت بالتر از قیمت لوله پوشفیت معمولی می باشد.

سایر مقالات
تفاوت پوش فیت و پلیکا چیست؟

همچنین هستند کسانی که با دلیل نوسانات بازار قیمت های باورنکردنی را به محصول مورد نظر نسبت می دهند که اصلا با قیمت اصلی مغایرت ندارد.

در آخر

لوله پوشفیت از جنس پروپلین که یک نوع پلیمر است تولید می گردد و لوله سایلنت پوشفیت هم از کامپاند که یک ترکیب پلیمری می باشد ساخته و تولید می گردد. لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس دارای عایق صدا بوده و از خروج صدا به خارج از لوله جلوگیری می نماید.

همین موضوع باعث می شود تا در سیستم های فاضلابی و ساختمان ها برای جلوگیری از بروز صدا استفاده شود. لوله سایلنت پوش فیت تمام مزایای لوله پوش فیت معمولی را دارا می باشد و تنها فرقش عایق بودن آن است و در کشورهای پیشرفته اروپایی همچون آمریکا کاربرد فراوانی دارد.

البته این را هم متذکر شویم که به نسبت لوله پوشفیت معمولی کمی سنگین تر می باشد و همین موضوع باعث می گردد تا توجه ویژه ایی در هنگام نصب روی آن وجود داشته باشد. نصب این لوله بدون هیچ حرارت و چسبی و فقط با کمک بستی که در انتهای لوله وجود دارد به سایر لوله ها متصل و نصب می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات