برترین اجناس آبرسانی سال

برترین اجناس آبرسانی سال

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

محصول: آذین لوله سپاهان

کارخانه: گیتی پسند

آذین لوله که به لوله های سفید یا لوله سبز نیز شناخته میشود محصولی از صنایع گیتی پسند است که بهترین کیفیت لوله‌های تک لایه ایرانی را دارا میباشد. بدلیل سهولت در حمل و نقل و اجرا نسبت به لوله های آهنی، جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی در سیستم آبرسانی منازل شده است. در اینجا لیست قیمت آذین لوله را نیز برای شما قرارداده ایم.

اتصالات تک لایه لوله سپاهان به دو صورت جوش میباشد. کاربرد ان برای آبرسانی که تا دمای ۵۰ درجه و لوله کشی رو کار و توکار میباشد.

بازرگانی کشیشی ارائه کننده محصولات گیتی پسندی با مناسب‌ترین قیمت مشابه درب کارخانه با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت معتبر می‌باشد.

همچنان میتوانید با کلیک روی عکس آذین لوله سپاهان به قسمت اطلاعات این محصول وارد و از آخرین قیمت آذین لوله سپاهان معطلع شوید.

محصول: پنج لایه نیوپایپ

کارخانه: گیتی پسند

لوله ۵ لایه نیوپایپ (محصولی از صنایع گیتی پسند) اولین و تنها لوله اتصالات ۵ لایه سایز ۱۶ تا ۳۲ و ۴۰ به بالا در ایران میباشد. لوله‌های ۵ لایه بسیار سریعتر و ساده تر از لوله های گالوانیزه و تک لایه اجرا میشوند. در انتها لیست قیمت نیوپایپ نیز قرار گرفته است.

اتصالات لوله های ۵ لایه از دو نوع اتصالات پرسی و اتصالات کوپلی است. موارد مصرف آن آبرسانی، گرمایش از کف و رادیاتور میباشد.

بازرگانی کشیشی معتبرترین ارائه کننده تاسیسات مکانیکی ساختمان تمامی محصولات نیوپایپ را با نازل ترین قیمت مشابه درب کارخانه ارائه میکند.

سایر مقالات
سایز لوله گاز برای پکیج | نکات مهم در لوله کشی گاز پکیج

با کلیک روی عکس به صفحه نیوپایپ ورود و اطلاعات بیشتری درمورد این محصول کسب و از آخرین قیمت معطله شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات